2023年11月14日火曜日

2023.11.12 アフレーム・ユース礼拝
Aflame Youth Service


 賛美 & メッセージ、そしてムービータイム!
 “I Can Only Imagine” をみんなで観ました🥹 ⁡ 

メッセージでは、詩篇51篇を書いたダビデの話を通して、
私たちはどうやってイエス様の炎を燃え続けさせていったら良いのか、
分かち合いをしました。 レッツ・アフレーム・ジーザス! ⁡ 

【今月の暗唱聖句 詩篇51:10】 
「神よ 私にきよい心を造り
揺るがない霊を 私のうちに新しくしてください。」 ⁡ ⁡ 


We had worship, message, and movie time! 
We watched the movie, “I Can Only Imagine.” ⁡ 

We read Psalm 51 together and reviewed the story of David when he wrote this song. We also talked about how we can keep the flame of Jesus burning in our hearts even after camp. Let’s aflame our love for Jesus! ⁡ 

【This month’s memory verse: Psalm 51:10】
 “Create in me a pure heart, O God, and renew a steadfast spirit within me.”